Гарантія

Гарантійне та післягарантійне обслуговування

  Ми надаємо послуги тільки післягарантійне обслуговування.
Гарантійне обслуговування ми здійснюємо для товарів і послуг наданих нами!
Терміни гарантії варіюються в залежності від виду товару і послуг.
Для ремонту по гарантії Вам необхідно звернутися туди, де Ви ремонтували свій мобільний пристрій!

  Гарантійні умови:

1. Термін гарантії на проведені роботи - три місяці з дня закінчення робіт.***

2. Гарантія не надається на замінені (китайські корпусу) надані клієнтами.

3. Гарантійні зобов'язання поширюються тільки на проведені роботи, зазначені в гарантійному талоні.

4. Технічне обслуговування протягом гарантійного терміну проводиться тільки при пред'явленні гарантійного талону. У разі втрати гарантійний талон не відновлюється.

5. Гарантійні зобов'язання анулюються, і термінал знімається з гарантійного обслуговування в наступних випадках:
На якій-небудь частині пристрою виявлені сліди попадання будь-якої рідини.
На якій-небудь частині пристрою виявлені механічні пошкодження (тріщини, вм'ятини, обгорелости, глибокі подряпини тощо), причиною яких могли служити високі або низькі температури, падіння, неправильне або недбале поводження, нещасний випадок або які-небудь інші фактори.
Присутні сліди життєдіяльності комах, домашніх тварин тощо
Несправність викликана впливом електричного напруги, що перевищує норми, встановлені виробником виробу.
Виявлення слідів розтину, механічні пошкодження виробу або ремонтних робіт, виконаних сторонніми особами або організаціями.
Використання аксесуарів непередбачених виробником.
Серійний номер та/або IMEI номер терміналу вилучений або змінений.

6. У разі повторного звернення по гарантії протягом гарантійного терміну здійснюється повторний ремонт терміналу. Час гарантійного ремонту залежить від складності ремонту та може складати від 1 до 14 діб.

7. Гроші за проведений ремонт повертаються тільки у випадку неможливості виконання ремонту протягом 14 днів з дня повторного прийому (за винятком особливих випадків, про які клієнт повідомляється додатково).

8. Сервісний центр не несе відповідальності за незадовільну роботу мобільного терміналу, викликану якістю роботи мережі оператора зв'язку, поганого радіопокриття, недостатньої потужності радіосигналу, ємності мережі, експлуатації терміналу поза або на межі зони обслуговування, в слідстві особливостей ландшафту або забудови місцевості.

9. Сервісний центр не несе ніякої відповідальності за збереження сім-карти, залишеної в терміналі, а також особистих даних на сім-карті, в пам'яті апарату, мультимедіа-карті, а також за будь-який прямий або непрямий збиток, понесений клієнтом або третіми особами у разі непрацездатності самого терміналу.


*** У разі специфічного пошкодження виробу, надається кількість гарантійних днів на розсуд майстра. Дана умова обумовлюється безпосередньо з клієнтом.