Умови обслуговування

Умови обслуговування.

Загальні положення:

1.Сервісній центр (СЦ) "Мобісервіс" виконує післягарантійний ремонт мобільного обладнання.

2.СЦ "Мобісервіс" проводить ремонт торгових марок: Nokia, Samsung, Sony-ericsson; КПК:Qtek, Asus, Eten, HTC, O2, Palm, HP, Apple Iphone.

Виконання ремонту:

1.Діагностика проводиться протягом однієї доби, термінова діагностика-протягом трьох-чотирьох годин.

2.Ремонт виконується протягом трьох робочих днів, при наявності всіх комплектуючих і запчастин.

3.Термін може бути продовжений за згодою власника обладнання.

Вартість ремонту:

1.Вартість ремонту визначається після проведення діагностики за сумою використаних для ремонту запчастин і сукупності технічних циклів і регламентуєтся тарифами СЦ "Мобісервіс"

Гарантія на ремонт:

1.Гарантія розповсюджуєтся тільки на виконаний в СЦ ремонт несправностей, які були виявлені при здачі, а не обладнання в цілому.

2.Випадки, коли стан обладнання не дозволяє дати гарантію на виконаний ремонт наступні:сліди потрапляння вологи, механічне пошкодження системного модуля, сліди некваліфікованого ремонту. Не надається гарантія на перепрограмування обладнання.

Прийом обладнання в ремонт:

1.При прийомі обладнання в ремонт інженер СЦ оформляє квитанцію на обслуговування з точним зазначенням комплектності терміналу, несправностей, зовнішніх дефектів та реквізитів власника і СЦ. Власник оплачує діагностику попередньо, згідно з тарифами СЦ. У випадку, якщо недолік є відомий, діагностика не оплачується (заміна побитого дисплею, перепрограмування, заміна мови і т.д.)

2.Термінал приймається без розбирання і перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх пошкоджень в присутності власника. Власник згоден, що всі несправності і внутрішні пошкодження , які можуть бути виявлені в обладнанні при його технічному обслуговуванні, виникли до прийому апарату по даній квитанції.

3.Обладнання приймається в ремонт без SIM карти і карти пам'яті. За збереження помилково зданої SIM карти і карти пам'яті користувача СЦ відповідальності не несе.

Порядок виконання робіт:

1.Інженер проводить діагностику обладнання (розбирання-збирання, виявлення слідів вологи, механічних пошкоджень, некваліфікованого ремонту) і встановлює можливі причини вказаних власником недоліків та приблизну вартість ремонту.

2.Після згоди клієнта на ремонт обладнання інженер проводить усунення несправностей, заявлених власником і відзначених в квитанції. При закінченні ремонту проводиться перевірка обладнання на виконання ним основних функцій (виконання вхідного і вихідного дзвінка, заряд акумуляторної батареї) та функцій, пов'язаних з недоліками вказаними власником.

3.Якщо в процесі ремонту виявляються додаткові недоліки та пошкодження, не вказані власником при здачі обладнання, процес ремонту призупиняється для узгодження з власником подальших дій. Термін ремонту при цьому збільшується на узгоджений час.

4. Власник має право відмовитись від проведення ремонту на будь-якому етапі. При цьому власник обладнання зобов'язаний оплатити всі операції СЦ, виконані по ремонту до моменту відмови.

Видача обладнання:

1. Для отримання обладнання, відремонтованого в СЦ, власник зобов'язаний пред'явити оригінал квитанції.

2. Обладнання видається тільки по факту оплати виконаних робіт і використаних в процесі ремонту запчастин. Фактом оплати вважаєтся факт надходження грошей на рахунок СЦ "Мобісервіс" при безготівковій оплаті або факт оплати в касу банку, який проводить обслуговування СЦ.

Порядок та термін зберігання виробів:

1. СЦ несе відповідальність за збереження споживацьких властивостей виробу на час перебування його у СЦ. СЦ не несе відповідальність за збереження споживацьких властивостей акумуляторних батарей, виробів, пошкоджених внаслідок попадання рідини, механічного пошкодження виробів. Гарантійний термін зберігання виробу у СЦ становить 3 місяці. По закінченні цього терміну за збереження виробу у СЦ нараховується пеня у розмірі 1 (одного) відсотка від вартості виконаних робіт за кожен день зберігання у СЦ, але не менше 0,5 грн за кожен день зберігання або 0,1 грн за кожен день зберігання виробу, якщо його ремонт не проводився. Виріб зберігається у СЦ поки його оцінена вартість не буде рівна сумі заборгованості замовника в СЦ, після чого виріб реалізується для компенсації на ремонт та зберігання.

2. Ремонт виробів пошкоджених в результаті попереднього некваліфікованого ремонту, механічних пошкоджень, попадання вологи та дії рідини. СЕРВІС виконує роботи по відновленню таких виробів. При цьому не гарантується відновлення виробу. При здачі в ремонт такого виробу клієнт подає Заяву встановленої форми з проханням про відновлення виробу. При відновленні виробу гарантія не надається.

logo mobiservice

Адреса

 вул..Наукова 3А
 кімната №5
 м.Львів 79000
 Україна

Час роботи

Пн-Пт: 10:00-19:00
Обід:  14.00-15.00,
Сб:10:00-15:00

Контакти

(032)253-62-03
(099)538-78-52
(063)903-87-75
(067)370-73-58